Wróć

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Zobacz wszystkie pytania i odpowiedzi

Wszystkie pytania i odpowiedzi podzieliliśmy na kategorie, abyś mógł/a łatwo znaleźć odpowiedź, której szukasz. Kliknij na plus (+), aby przeczytać odpowiedź na dane pytanie.

    • Przyjmowanie suplementów Hairlust Hair Growth Formula można przerwać, kiedy tylko się chce. Nie możemy jednak zagwarantować trwałych efektów, jeśli zaprzestaniesz stosowania produktu.

    • Główną różnicą pomiędzy Hairlust Hair Growth Formula Gummies a Hairlust Hair Growth Formula Tablets jest to, że nasze witaminy w postaci żelków są odpowiednie dla osób, które nie lubią połykać tabletek. Nie ma dużej różnicy między nimi, poza sposobem przyjmowania. Większość składników jest taka sama, jednak Hairlust Hair Growth Formula Tablets są nieco mocniejsze i zawierają wyższe stężenie niektórych składników, a także nieco szerszy zakres komponentów, w tym dobroczynne aminokwasy. Pomimo fakt, że tabletki mogą być nieco silniejsze, jest to kwestia preferencji, widząc, że żucie witamin może sprawić, że codzienne przyjmowanie suplementu diety będzie przyjemniejsze.

      Oba produkty są wegańskie i nie zawierają glutenu oraz laktozy.

    • Produkty Hairlust nie zawierają żadnych składników, które są niewskazane w okresie ciąży i karmienia piersią. Jednak, podobnie jak w przypadku wielu innych produktów spożywczych i suplementów diety, przed użyciem warto skonsultować się z lekarzem.

    • To zależy w dużej mierze od konkretnego suplementu diety. Możesz przyjmować np. oleje rybne i magnez jednocześnie z Hairlust Hair Growth Formula. Nie zalecamy jednak przyjmowania żadnych innych suplementów multiwitaminowych podczas stosowania suplementów Hairlust, ponieważ przy długotrwałym stosowaniu nadmierna dawka niektórych witamin rozpuszczalnych w tłuszczach, takich jak witaminy A, D, E i K, może powodować łagodne skutki uboczne. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących konkretnego suplementu diety, należy skonsultować się z lekarzem.

    • Hairlust jest przeznaczony do wspomagania wzrostu włosów na skórze głowy, a nie innych włosów na ciele. Na wzrost włosów w innych miejscach ciała mają wpływ przede wszystkim Twoje geny i hormony. Dlatego naturalne składniki naszych suplementów nie będą miały wpływu na włosy w innych częściach ciała.

    • Większość naszych produktów jest wytwarzana w Danii, ale produkujemy również np. nasze akcesoria w UE i Azji.

      Wszystkie nasze produkty są wytwarzane przez bardzo starannie wybranych producentów, aby zapewnić, że produkty spełniają wszystkie wymagania i standardy UE. Oczywiście, przy produkcji i dystrybucji produktów zawsze trzeba brać pod uwagę logistykę, ale zawsze robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zoptymalizować wszystkie procesy, tak aby zminimalizować wpływ, jaki wywieramy na świat, w którym żyjemy. I oczywiście nigdy nie idziemy na kompromis w kwestii jakości naszych surowców i produktów.

    • Nie ma możliwości zwrotu lub wymiany pościeli na poduszki lub kołdry, jeśli opakowanie zostało naruszone. Nie jest to możliwe ze względów higienicznych i zdrowotnych.

    • Otrzymanie potwierdzenia zamówienia oznacza, że zamówienie zostało przyjęte. Potwierdzenie zamówienia zawiera numer zamówienia i zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Jeśli w krótkim czasie nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia, sprawdź swój folder spam lub folder niechcianej poczty, reklam i promocji. Jeśli nadal nie możesz znaleźć potwierdzenia zamówienia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@hairlust.pl i podaj nam swoje imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu, którego użyłeś podczas składania zamówienia. W takich przypadkach możemy zmienić informacje w naszym systemie i ręcznie wysłać nowe potwierdzenie zamówienia na poprawny adres e-mail. 

    • Wypłacamy pieniądze za Twoje zamówienie, gdy zamówienie zostało zaakceptowane w naszym systemie i jest wysyłane do naszego magazynu w celu zapakowania. Kiedy to nastąpi, Twoje zamówienie zostanie przypisane do numeru przesyłki, a Ty otrzymasz wiadomość e-mail z tym numerem oraz linkiem, którego możesz użyć, gdy będziesz potrzebował śledzić przesyłkę w drodze do Ciebie. Będziesz mógł śledzić paczkę, jak tylko zostanie ona zeskanowana przez naszych kurierów w ich terminalach i po dostarczeniu. Może to potrwać do 48 godzin, zanim pojawi się pierwszy skan i będzie można śledzić paczkę za pomocą numeru śledzenia.

    • Jeśli nie zdążyli Państwo odebrać paczki w punkcie odbioru w wyznaczonym terminie i została ona automatycznie zwrócona do nas, prosimy o niezwłoczny kontakt na adres info@hairlust.pl. Jeśli wysyłka zwrotna jeszcze się nie rozpoczęła, istnieje możliwość, że uda nam się nakłonić naszego kuriera do przedłużenia terminu odbioru. Jeśli nie będzie to możliwe, będziemy w stanie znaleźć dla Ciebie inne rozwiązanie. Prosimy pamiętać, że w przypadku odesłania paczki po nieodebraniu jej w paczkomacie w wyznaczonym terminie, zostanie naliczona opłata za przesyłkę zwrotną. Wysokość opłaty zależy od sposobu dostawy. Opłata ta zostanie naliczona w momencie otrzymania produktów w naszym magazynie, a my będziemy mogli zwrócić Ci pieniądze za zwrócone produkty. Jeśli jesteś na wakacjach lub w inny sposób nie możesz odebrać paczki w paczkomacie lub na poczcie i nie możesz poprosić kogoś innego, aby odebrał paczkę za Ciebie, skontaktuj się z nami tak szybko, jak to możliwe. W niektórych przypadkach możemy być w stanie nakłonić kuriera do przedłużenia terminu dla Ciebie.

    • Jeśli Twoja paczka nie zawiera zamówionego wcześniej przedmiotu z wydłużonym czasem dostawy, a Ty, po ponad 48 godzinach od otrzymania powiadomienia o wysłaniu paczki, nadal nie widzisz żadnej informacji poza "Dane otrzymane" podczas śledzenia paczki poprzez link śledzenia, to Twoja paczka może utknąć gdzieś w systemie. Dlatego skontaktuj się z nami pod adresem info@hairlust.pl, wyjaśnij sytuację i poinformuj nas o numerze zamówienia. Wtedy będziemy mogli zbadać sprawę i skontaktować się z naszym kurierem, aby upewnić się, że otrzymasz swoją przesyłkę. Jeśli zamówiłeś wysyłkę za pośrednictwem DHL, Posti lub PostNord, możesz również sam skontaktować się z kurierem, aby dowiedzieć się więcej o lokalizacji swojej paczki. W tym celu należy podać numer śledzenia, który otrzymali Państwo przy wysyłce paczki.

    • Jeśli paczka przestała się przemieszczać i nie dotarła do paczkomatu, na adres domowy lub firmowy w normalnym czasie dostawy, to znaczy, że mogła zostać opóźniona gdzieś w systemie. W przypadku dostawy do paczkomatów: Często zdarza się, że paczka dotarła już do paczkomatu, ale po prostu nie otrzymała ostatniego skanu w momencie przybycia, co oznacza, że nie otrzymali Państwo jeszcze informacji, że paczka została dostarczona i jest gotowa do odbioru. Ale zdarza się również, że paczka niestety zaginęła gdzieś w systemie, dlatego ważne jest, abyś skontaktował się z nami, abyśmy mogli dokładniej zbadać sprawę. Jeśli Twoja przesyłka przestanie się przemieszczać, skontaktuj się z nami bezpośrednio, wysyłając e-mail na adres info@hairlust.com.pl tak szybko, jak to możliwe i podaj swój numer zamówienia. Wtedy będziemy mogli zbadać sprawę dalej z naszymi kurierami. Jeśli paczka zaginęła, w większości przypadków będziemy w stanie zorganizować wysłanie nowej paczki do Ciebie i upewnić się, że otrzymasz produkty, które zamówiłeś i na które czekałeś. Możesz również skontaktować się bezpośrednio z kurierem, którego wybrałeś do dostarczenia Twojego zamówienia, aby dowiedzieć się więcej o swojej paczce. W tym celu musisz podać numer przesyłki, który otrzymałeś podczas jej nadawania.

    • Jeśli zamówiłeś dostawę do paczkomatu lub na pocztę, paczka musi zostać odebrana w ciągu 14 dni od jej dotarcia do paczkomatu (może się to różnić w zależności od kraju, więc zawsze sprawdzaj to z lokalną pocztą). Gdy minie 14 dni, a paczka nadal nie zostanie odebrana, zostanie ona automatycznie zwrócona do nas. Jeśli paczka zostanie zwrócona, ponieważ nie została odebrana, zostaniesz obciążony opłatą za przesyłkę zwrotną (opłata zależy od wybranej metody dostawy). Dlatego bardzo dobrym pomysłem jest odebranie paczki natychmiast po jej nadejściu.

    • Gdy dokonujesz u nas zakup poprzez subskrypcję, wysyłamy Twoją przesyłkę do paczkomatu, który według naszego systemu znajduje się najbliżej podanego adresu.

    • Zazwyczaj masz 14-dniowe prawo do anulowania wszystkich zakupów dokonanych na jednej ze stron Hairlusts. Jeśli żałujesz zakupu, napisz do nas jak najszybciej na adres info@hairlust.pl abyśmy mogli poprowadzić Cię przez proces zwrotu i w razie potrzeby mieć oko na Twoją paczkę.

      Stracisz prawo do anulowania zamówienia, jeśli otworzysz i użyjesz produktu lub złamiesz plombę, ponieważ produkt ze względów zdrowotnych i higienicznych nie może być już wtedy zwrócony. W przypadku anulowania zamówienia lub zwrotu, produkt musi być zawsze zwrócony w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś.

      Jeśli chcesz zwrócić produkt, musi on zostać wysłany na nasz adres:

      Hairlust ApS
      Overgaden Neden Vandet 9A, 4., 1414 Copenhagen, Denmark.

      Zwrot musi nastąpić na Twój własny koszt.

      Pamiętaj, że w niektórych przypadkach możemy zaoferować Ci dłuższe prawo do odstąpienia od umowy. Robimy to na przykład w związku z zakupami prezentów świątecznych w grudniu, abyś miał wystarczająco dużo czasu na wymianę lub zwrot prezentu świątecznego, jeśli chcesz. W takich przypadkach przedłużone prawo do odwołania zostanie podane do wiadomości w naszych warunkach handlowych oraz na stronie produktu, w zakładce "Dostawa".

    • Rzadko mamy możliwość anulowania zamówień, ponieważ nasz magazyn jest niewiarygodnie szybki w pakowaniu i wysyłaniu zamówień każdego dnia tygodnia, a jeśli Twoja paczka została już wysłana, nie będziemy w stanie jej anulować. Jeśli chcesz anulować zamówienie, napisz do nas na adres info@hairlust.com.pl tak szybko, jak to możliwe, wtedy możemy być w stanie pomóc Ci w godzinach otwarcia naszego działu obsługi klienta w dni powszednie od 10-16.0.

      Zawsze należy pamiętać o numerze zamówienia w e-mailu (Polska, a następnie 9 cyfr) i wiadomość "Anuluj zamówienie" w polu tematu, abyśmy mogli szybko uchwycić zamówienie w systemie.

      Jeśli napiszesz do nas poza naszymi godzinami pracy, to czasami uda nam się jeszcze zatrzymać Twoje zamówienie w systemie i dlatego otrzymasz dalsze powiadomienie o swoim żądaniu, gdy będziemy znowu w biurze.

      Niestety, mogą wystąpić przypadki, w których nie będziemy mieli czasu na rozpatrzenie Twojego żądania zanim paczka zostanie już wysłana, jeśli np. pierwszy raz skontaktujesz się z nami w sprawie rezygnacji po zapakowaniu i wysłaniu paczki, lub jeśli napiszesz do nas poza naszymi godzinami pracy. W takich przypadkach przesyłka musi zostać do nas zwrócona, abyśmy mogli zwrócić Państwu pieniądze. Jeśli przesyłka zostanie zwrócona po wezwaniu kuriera lub zwrócona automatycznie po nieodebraniu jej z poczty, pobieramy opłatę za zwrot. Opłata za zwrot może się różnić w zależności od metod wysyłki i kuriera. Alternatywnie możesz sam zapłacić za zwrot, a następnie otrzymać pełną kwotę zwrotu po dotarciu paczki do naszego biura w Kopenhadze. Należy pamiętać, że obowiązują warunki związane z prawem do odstąpienia od umowy oraz że produkty muszą zostać zwrócone w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś. Jeśli produkty były używane lub plomba została naruszona, stracisz prawo do anulowania zamówienia, ponieważ nie można ich zwrócić ze względów higienicznych i zdrowotnych.

      W przypadku anulowania zakupu i otrzymania zwrotu pieniędzy, w każdym przypadku zostaną one przelane na kartę płatniczą użytą podczas składania zamówienia.

    • Jeśli chcesz wymienić swoje zamówienie na inny produkt, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@hairlust.com.pl, a my będziemy w stanie poprowadzić Cię w procesie wymiany produktów.

    • Jeśli otrzymałeś niewłaściwy lub wadliwy produkt, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@hairlust.pl. Prosimy o podanie w mailu numeru zamówienia. Aby zapewnić szybki czas rozpatrzenia sprawy, prosimy o załączenie zdjęć oryginalnej paczki i produktu.

      Jeśli po rozpoznaniu sprawy potwierdzimy, że produkt jest wadliwy lub uszkodzony, przekażemy Ci instrukcje, jak postępować i jak go zwrócić.

    • Nie ma możliwości zwrotu lub wymiany pościeli na poduszki lub kołdry, jeśli opakowanie zostało naruszone. Nie jest to możliwe ze względów higienicznych i zdrowotnych.

    • Kupując kartę upominkową w Hairlust, otrzymasz ją bezpośrednio na swoją skrzynkę mailową w kilka minut po złożeniu zamówienia. Możesz ją wydrukować lub przesłać dalej jako wiadomość e-mail do odbiorcy, jeśli karta upominkowa została zakupiona jako prezent.

      Upewnij się, że podałeś prawidłowy adres e-mail, aby karta upominkowa mogła zostać bezpiecznie przesłana na właściwą skrzynkę pocztową. Karta upominkowa zawiera osobisty kod, który należy wpisać przy kasie na naszej stronie internetowej. Po prawidłowym wprowadzeniu kodu, kwota karty podarunkowej zostanie automatycznie odliczona.

      Jeśli cała karta podarunkowa nie zostanie wykorzystana podczas jednego zakupu, zachowaj ją i użyj kodu ponownie podczas kolejnego zakupu.

      Karta podarunkowa jest ważna przez 2 lata od daty wydania.

    • W Hairlust rzadko prowadzimy wyprzedaże i niestety nie mamy wielu ofert na nasze produkty. Postanowiliśmy wycenić nasze produkty tak tanio, jak to tylko możliwe, aby każdy mógł otrzymać wysokiej jakości produkty do pielęgnacji włosów za uczciwą cenę. Jednak raz na jakiś czas zdarza się, że podajemy kod rabatowy lub organizujemy ekskluzywne oferty. Przeczytaj więcej o tym, jak uniknąć przegapienia wspaniałych ofert i kodów rabatowych tutaj.

    • Tak! Niektórzy wolą mieć dostarczane produkty do pielęgnacji włosów na zasadzie subskrypcji, aby mieć pewność, że nigdy niczego nie zabraknie. Jest to więc tylko dodatkowa usługa. Masz możliwość wyboru produktów, które będą Ci stale i automatycznie dostarczane w ramach subskrypcji. Założenie subskrypcji jest całkowicie bezpłatne. Otrzymują Państwo również stały 10% rabat na produkty objęte subskrypcją. Zakup produktów w ramach subskrypcji jest zawsze opcjonalny i nie jest to coś, na co się zapisujesz, nie decydując się na to samodzielnie. Domyślnie wszystkie produkty są dokonywane jako zakupy jednorazowe. Subskrypcja jest więc dodatkową usługą dodatkową, którą oferujemy. Możesz również połączyć zakup zarówno z produktami na abonament, jak i z produktami bez abonamentu.

    • Jeśli wybierzesz dostawę towarów w ramach subskrypcji, bieżące dostawy będą dostarczane przy użyciu sposobu dostawy, który został określony podczas tworzenia subskrypcji. Zazwyczaj będzie to najbliższa paczkomaty w naszym systemie z wybranym dostawcą towarów.

    • Wyślemy Ci potwierdzenie e-mailem, gdy utworzysz subskrypcję. Wysyłamy również e-mail na 3 dni przed wysłaniem kolejnej dostawy, jako przypomnienie. W tych e-mailach znajdziesz link do swojego profilu z napisem "zarządzaj swoją subskrypcją", do którego możesz uzyskać dostęp bez konieczności logowania. Linki te wygasają jednak po kilku dniach, a wtedy musisz założyć konto na naszej stronie internetowej, aby móc zarządzać swoją subskrypcją. Na swoim koncie możesz pominąć dostawę, zmienić datę dostawy, zmienić produkt i wiele więcej. Utwórz konto, aby zarządzać, zmieniać lub anulować swoje subskrypcje. Nie masz automatycznie konta, nawet jeśli utworzyłeś subskrypcję lub złożyłeś zwykłe zamówienie. Utwórz konto, aby uzyskać dostęp do swojej subskrypcji. Podczas tworzenia konta pamiętaj, aby użyć tego samego adresu e-mail, co podczas tworzenia subskrypcji.

Nie udało nam się znaleźć tego czego szukasz ?

Skontaktuj się z nami

Zobacz godziny otwarcia i napisz do nas