Informacje ogólne
Hairlust ApS
Overgaden Neden Vandet 9A, 4.
1414 Copenhagen, Denmark
Krajowy rejestr działalności gospodarczej (CVR): 38076582
Numer identyfikacji VAT : DK38076582
Email: info@hairlust.pl
Kiedy dokonujesz zakupu na stronie www.hairlust.pl, nawiązujesz kontakt z firmą Hairlust ApS.
Hairlust jest firmą, która sprzedaje produkty do pielęgnacji włosów, suplementy diety przeznaczone do pielęgnacji włosów, szczotki i akcesoria oraz inne produkty do pielęgnacji włosów, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Więcej o naszej linii produktów możesz przeczytać na naszej stronie internetowej www.hairlust.pl.
Niniejszy regulamin dotyczy wszystkich zakupów konsumenckich dokonywanych za pośrednictwem strony www.hairlust.pl ( Regulamin dla sprzedaży B2B różni się od tego - skontaktuj się z firmą Hairlust pod adresem info@hairlust.pl jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszych ofertach B2B).
1. Składanie zamówień
1.1 Warunki składania zamówienia
Aby kupować produkty na naszej stronie musisz mieć ukończone 15 lat. Jeśli chcesz dokonać subskrypcji w Hairlust (patrz punkt 5), musisz mieć ukończone 18 lat.
Kiedy złożysz zamówienie przez naszą stronę internetową, system automatycznie wyśle Ci potwierdzenie zamówienia e-mailem z listą zamówionych produktów i numerem zamówienia. To potwierdzenie zamówienia jest Twoim elektronicznym pokwitowaniem, które pokazuje, że otrzymaliśmy Twoje zamówienie. Jednocześnie potwierdza ono, że zawarliśmy wiążącą umowę. Zastrzegamy sobie jednak prawo do zmiany lub anulowania Twojego zamówienia, jeśli podane przez Ciebie informacje nie będą poprawne (więcej informacji na ten temat znajdziesz w punkcie 1.2).
1.2 Co mam zrobić, jeśli podałem błędne dane kontaktowe?
Jeśli podczas składania zamówienia podałeś nieprawidłowe lub niewystarczające dane kontaktowe lub jeśli podczas składania zamówienia podałeś nieprawidłowy adres dostawy, zachęcamy Cię do jak najszybszego kontaktu z nami mailowo na info@hairlust.pl, aby błąd mógł zostać naprawiony i abyś mógł otrzymać prawidłowe informacje o swoim zamówieniu. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by naprawić błąd przed wysłaniem zamówienia.
Jeśli jednak zostały wprowadzone błędne lub niewystarczające informacje i nie zostaną one skorygowane na czas, ponosisz odpowiedzialność za to, że paczka z Twoim zamówieniem zostanie wysłana na niewłaściwy adres. Hairlust nie wymienia ani nie wysyła ponownie paczek, które zostały wysłane na niewłaściwy adres i nie pokrywa kosztów związanych z ponowną wysyłką paczek (np. kosztów opłat pocztowych lub nowych kosztów dostawy) z powodu błędnych informacji wprowadzonych przez Ciebie w momencie składania zamówienia.
2. Płatność
Na naszej stronie internetowej www.hairlust.pl akceptujemy następujące sposoby płatności: PayPal, ApplePay oraz następujące karty płatnicze: VISA lub MasterCard. Możesz również zapłacić elektronicznymi voucherami upominkowymi zakupionymi w sklepie internetowym.
Vouchery upominkowe nie mogą być jednak używane w połączeniu z kodami rabatowymi i możesz użyć tylko jednego vouchera upominkowego do jednego zamówienia. Nie możesz połączyć dwóch lub więcej kodów rabatowych na ten sam zakup. Kody rabatowe nie są ważne przy zakupie produktów subskrypcyjnych.
Kwoty są wyświetlane w różnych walutach w zależności od Twojego wyboru lub lokalizacji i zawierają podatek VAT. Oferujemy płatności w PLN (Polskich złotych) jak i innych walutach. Płatność nie będzie pobrana natychmiast po tym, jak wprowadzisz swoje dane płatnicze. Płatność zostanie jedynie zarezerwowana. Nie wypłacamy zarezerwowanej kwoty, dopóki zamówienie nie zostanie zatwierdzone, a produkt nie zostanie zapakowany i wysłany. Płatności dokonywane w sklepie internetowym są realizowane za pośrednictwem szyfrowanego serwera na zewnętrznej bramce płatniczej. Więcej informacji na temat przetwarzania przez nas Twoich danych dotyczących płatności znajdziesz w naszej polityce prywatności. Polityka prywatności jest dostępna na naszej stronie internetowej (patrz również punkt 9 niniejszego Regulaminu).
W celu zaoferowania Państwu metod płatności firmy Klarna, możemy w trakcie realizacji zamówienia przekazać Państwa dane osobowe w postaci danych kontaktowych i szczegółów zamówienia firmie Klarna, aby mogła ona ocenić, czy kwalifikują się Państwo do korzystania z jej metod płatności oraz dostosować te metody płatności do Państwa potrzeb. Przekazane dane osobowe są przetwarzane zgodnie z informacją o ochronie prywatności firmy Klarna.
3. Dostawa
3.1 Kto dostarcza twoją przesyłkę?
Możliwe rodzaje dostawy pojawią się, gdy adres zostanie poprawnie wprowadzony do formularza zamówienia. Oferujemy dostawę za pośrednictwem DHL na całym terenie Polski. Szacowany czas dostawy to od 3 do 5 dni roboczych. Koszt wysyłki to 29.99 zł przy zamówieniach poniżej 299 zł. Wysyłka jest bezpłatna tylko gdy kwota 299 zł zostanie przekroczona, bez dodania bonu upominkowego do zakupu.
3.2 Czas dostawy
Hairlust ApS pakuje zamówienia każdego dnia w roku, a Twoja paczka jest zazwyczaj wysyłana tego samego dnia, jeśli złożysz zamówienie przed godziną 14.00. Czas dostawy zależy od wybranego przez Ciebie sposobu i dostawcy (różne opcje dostawy znajdziesz w punkcie 3.1 powyżej).
Hairlust ApS wyśle na podany przez Ciebie adres e-mail wiadomość z informacją, kiedy możesz spodziewać się wysyłki swojego zamówienia i z przewidywanym czasem dostawy. Czas dostawy będzie zawsze orientacyjny i może się różnić w szczycie sezonu.
Jeśli zamawiasz więcej niż jeden produkt, całe zamówienie jest zazwyczaj wysyłane w jednej paczce i dlatego produkt o najdłuższym czasie dostawy decyduje o czasie dostawy całego zamówienia.
Zwróć uwagę, czy wybrany produkt ma wyszczególniony inny czas dostawy, ponieważ czas dostawy może być dłuższy np. w przypadku zamówień przedpremierowych na wyprzedane produkty. Zamówienia zawierające produkty zamówione w przedsprzedaży będą miały zazwyczaj dłuższy czas dostawy, a przewidywaną datę wysyłki lub dostawy będziesz mógł zobaczyć na stronie danego produktu. Prosimy również o zapoznanie się z sekcją 4, dotyczącą specjalnych warunków zakupu produktów zamówionych w przedsprzedaży.
3.3. Podatki i cła związane z dostawą do innych krajów
Wszystkie zamówienia wysyłamy z naszego magazynu w Danii. Jeśli zamówienia są składane spoza UE, po dotarciu do miejsca przeznaczenia mogą zostać naliczone podatki i cła importowe. Hairlust ApS nie ponosi odpowiedzialności za te koszty i nie zobowiązuje się do ich kalkulacji czy szacowania. Jeśli dokonujesz międzynarodowych zakupów, radzimy Ci skontaktować się z lokalnym urzędem celnym, aby uzyskać więcej informacji na temat kosztów i procedur.
4. Zakup produktów w przedsprzedaży
Produkt może zostać wyprzedany, np. z powodu dużego popytu lub w związku z promocją. W niektórych przypadkach będziemy w stanie zaoferować klientom możliwość złożenia zamówienia w przedsprzedaży na około 2 tygodnie przed powrotem produktu do sprzedaży. Pozwoli to tym klientom być pierwszymi w kolejce po produkt, gdy tylko pojawi się on w magazynie.
Jeśli produkt jest dostępny w przedsprzedaży, będzie to wyraźnie zaznaczone na zdjęciu produktu w sklepie internetowym. Pojawi się tam również przewidywana data wysyłki lub dostawy.
Zakupy w przedsprzedaży są wiążące w taki sam sposób, jak inne zakupy produktów w sklepie internetowym (jednak informacje dotyczące anulowania i zmian w zamówień złożonych w przedsprzedaży znajdują się poniżej).
Jeśli dokonałeś zakupu produktu w przedsprzedaży, Twoje zamówienie nie zostanie wysłane, dopóki produkt nie będzie dostępny w magazynie. Oznacza to, że otrzymasz potwierdzenie zamówienia zaraz po jego złożeniu, ale pieniądze nie zostaną pobrane z Twojego konta, dopóki produkt nie znajdzie się w magazynie, a Twoje zamówienie nie będzie gotowe do zapakowania i wysyłki. Otrzymasz informację e-mailem, kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane. Ten email będzie zawierał również informacje o śledzeniu przesyłki, co umożliwi Ci śledzenie przebiegu jej dostawy.
Jeśli chcesz zrezygnować z zakupu produktu zamówionego w przedsprzedaży lub wprowadzić zmiany do swojego zamówienia, skontaktuj się z info@hairlust.pl jak najszybciej przed wysłaniem zamówienia, a my dołożymy wszelkich starań, by jak najszybciej Ci pomóc.
5. Subskrypcja Hairlust
5.1 O zakupach subskrypcyjnych
Hairlust oferuje Ci możliwość regularnego i automatycznego otrzymywania wybranych produktów poprzez ich subskrypcję bez żadnych opłat abonamentowych. Dodatkowo otrzymujesz 20% stałej zniżki na produkty objęte subskrypcją. Zakupy subskrypcyjne zawsze są dobrowolne i wiążą się z koniecznością ich aktywnego wyboru. Standardowe ustawienie zakupu dotyczy jednorazowych zakupów, a subskrypcja jest tylko dodatkową usługą, którą oferujemy. Możliwe jest również łączenie zakupów subskrypcyjnych i standardowych w jednym zamówieniu.
Gdy dokonujesz u nas zakup poprzez subskrypcję, wysyłamy Twoją przesyłkę do paczkomatu, który według naszego systemu znajduje się najbliżej podanego adresu.
Korzyści płynące z subskrypcji
- Zawsze 20% zniżki na produkty zakupione w ramach subskrypcji
- Automatyczne i regularne dostarczanie produktów w ramach subskrypcji, aby nigdy Ci ich nie zabrakło
- Brak minimalnego okresu umowy, więc zawsze możesz zrezygnować z subskrypcji
- Żadnych nieprzewidzianych faktur
- Łatwa samoobsługa, jeśli chcesz dokonać zmian w swojej subskrypcji
Jak dokonywać zakupów subskrypcyjnych
- Znajdź produkty, które chcesz subskrybować (produkty dostępne do subskrypcji pojawią się na stronie internetowej)
- Wybierz, jak często chcesz otrzymywać produkty
- Dodaj produkty do koszyka i zapłać za swoje zakupy
5.2 Subskrypcja
Kiedy zamawiasz dostawę produktów w ramach subskrypcji, wybierasz, jak często chcesz otrzymywać produkt(y), wybierając jeden z dostępnych przedziałów czasowych. Firma Hairlust będzie wysyłać produkty na wybrany przez Ciebie adres dostawy w wybranych przez Ciebie odstępach czasu i poprzez wybrany przez Ciebie sposób dostawy. Zasada ta obowiązuje do momentu anulowania lub zmiany subskrypcji dla każdego produktu.
5.3 Aby zostać subskrybentem
Kiedy po raz pierwszy założysz subskrypcję, wybierając opcję subskrypcji dla produktów, które kupujesz w naszym sklepie internetowym, zostaniesz zarejestrowany jako subskrybent Hairlust. Oznacza to, że zapiszemy w Twoim profilu preferowaną metodę dostawy i dane dotyczące płatności. Jeśli zapiszesz się na więcej niż jeden produkt, ta sama karta płatnicza i adres dostawy będą używane dla wszystkich produktów. Zawsze możesz zmienić kartę płatniczą i adres dostawy w swoim profilu. Zapoznaj się również z punktem 5.6 dotyczącym płatności za subskrypcję.
5.4 Rezygnacja i zmiany
Możesz zmienić lub anulować swoją subskrypcję na jeden lub więcej produktów subskrypcyjnych. Twoja subskrypcja może być anulowana do 48 godzin przed następną dostawą i nie obowiązuje żaden minimalny czas trwania umowy. W związku z tym nie jesteś związany określonym okresem i możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie.
Możesz dokonać zmian i anulować subskrypcję w zakładce "subskrypcja" w swoim profilu lub kontaktując się z naszym działem obsługi klienta. Prosimy o uwzględnienie do 2 dni czasu oczekiwania na odpowiedź z działu obsługi klienta.
5.5 Zniżka na subskrypcję, ceny i kody rabatowe
Otrzymasz stałą zniżkę w wysokości 20% od regularnej ceny produktów, które zdecydujesz się subskrybować. Dokładna wysokość zniżki pojawi się na stronie produktu. Podczas zakładania subskrypcji na dany produkt może się okazać, że istnieje kod rabatowy lub inna promocja na produkt, który chcesz subskrybować. Te kody rabatowe nie dotyczą produktów subskrypcyjnych.
5.6 Automatyczne opłacanie subskrypcji
Subskrybując produkty w Hairlust, akceptujesz i wyrażasz zgodę na to, że płatność za produkty w ramach subskrypcji będzie automatycznie pobierana z Twojej karty płatniczej.
Kwota ta zostanie automatycznie pobrana za każdą dostawę następującą po pierwszym zakupie, podczas którego wybierzesz subskrypcję żądanych produktów. Nie wypłacimy tej kwoty przed wysyłką Twoich produktów, a przed każdą dostawą otrzymasz e-mail z odpowiednią informacją.
5.7 Subskrypcja nie wiąże się z dodatkowymi kosztami
Nie będziesz otrzymywał dodatkowych faktur ani opłat; płacisz tylko za to, co otrzymujesz. Dodatkowo otrzymasz 20% stałej zniżki na zakup produktów subskrypcyjnych w naszym sklepie internetowym. Cieszymy się, że możemy uczynić Twoje codzienne życie łatwiejszym.
Pamiętaj jednak, że nie możesz używać kodów rabatowych przy zakupie produktów subskrypcyjnych. Sprawdź również punkt 5.5.
6. Prawo do anulowania, wymiany i zwrotu
6.1 Warunki anulowania
Składając zamówienia online w Hairlust ApS masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni. Czas na odstąpienie od umowy liczony jest od dnia, w którym otrzymasz produkt. Jeśli zamówiłaś różne produkty w tym samym zamówieniu i są one dostarczane pojedynczo, okres rezygnacji trwa od dnia, w którym otrzymałaś ostatni produkt (staramy się jednak dostarczać wszystkie produkty w tym samym czasie - patrz też punkt 3.2).
Oznacza to, że masz 14 dni od otrzymania produktu na poinformowanie nas, że chcesz zrezygnować z zakupu. Jeśli chcesz zrezygnować z zakupu, wyślij e-mail na adres info@hairlust.pl
Podaj numer swojego zamówienia, swoje dane kontaktowe i poinformuj nas, czy chcesz skorzystać z prawa do rezygnacji i/lub czy chcesz wymienić swój produkt na jeden z naszych innych produktów.
Jeśli rezygnujesz z zakupu lub chcesz wymienić produkt na inny, należy odesłać go na poniższy adres:
Hairlust ApS
Overgaden Neden Vandet 9A, 4.
1414 Copenhagen, Denmark
Zwróć produkt(y) bez zbędnej zwłoki i nie później niż 14 dni po poinformowaniu nas, że chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy. W przeciwnym razie ryzykujesz utratą prawa do odstąpienia od umowy.
Wszystkie koszty związane ze zwrotem produktu ponosisz Ty. Jeśli paczka jest zwracana za pomocą kodu zwrotu, np. z powodu nieodebrania paczki na czas lub z powodu brakujących lub nieprawidłowych informacji podanych przez użytkownika, zostaniesz obciążony opłatą za zwrot odpowiadająca 40 € w przypadku zwrotów przez DHL Express i 59,99 zł w przypadku wszystkich innych firm spedycyjnych. Jeśli chcesz ponownie wysłać przesyłkę, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Wymiana
Jeśli chcesz wymienić produkt, musisz to również zgłosić w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Oprócz kosztów związanych ze zwrotem pierwotnie zakupionego produktu, musisz zapłacić różnicę w cenie, jeśli produkt zastępczy kosztuje więcej niż pierwotnie zakupiony produkt. Jeśli produkt zastępczy będzie kosztował mniej niż pierwotnie zakupiony produkt, zwrócimy Ci różnicę w cenie.
6.2 Stan zwracanych produktów
Produkty muszą być zwrócone w stanie, w jakim je otrzymałeś, w możliwie najlepszym porządku. Jeśli używałeś produktów w stopniu, który wykracza poza to, co jest konieczne do określenia charakteru, właściwości i funkcjonalności produktów, możesz nie otrzymać zwrotu pełnej kwoty zakupu.
Nie ma możliwości zwrotu lub wymiany pościeli na poduszki lub kołdry, jeśli opakowanie zostało naruszone. Nie jest to możliwe ze względów higienicznych i zdrowotnych.
Upewnij się, że zwracany produkt jest starannie zapakowany w bezpieczne opakowanie. Będziesz odpowiedzialny za wszelkie szkody powstałe podczas transportu, dlatego zalecamy, byś zawsze zwracał produkt z opcją śledzenia przesyłki.
6.3 Prawo do anulowania kart upominkowych
Karty upominkowe zakupione za pośrednictwem naszej strony internetowej są wysyłane drogą elektroniczną. Bony podarunkowe są ważne przez 2 lata od momentu zakupu i mogą być wykorzystane na dowolne zakupy na stronie www.hairlust.pl
Możesz zrezygnować z zakupu karty upominkowej w ciągu 14 dni od daty zakupu. Nie możesz jednak anulować zakupu vouchera upominkowego, jeśli już go zrealizowałeś (wykorzystałeś).
Ponadto zgodnie z postanowieniami Ustawy o płatnościach masz prawo do otrzymania wypłaty wartości bonu upominkowego. Możemy jednak naliczyć opłatę odpowiadającą kosztom związanym z wypłatą, jeśli będziesz chciał ją otrzymać przed upływem terminu ważności vouchera upominkowego.
6.4 Zwrot kwoty zakupu
Gdy anulujesz zakup, kwota zakupu zostanie Ci zwrócona na konto powiązane z kartą płatniczą lub metodą płatności, która została użyta do zamówienia. Pamiętaj, że może minąć od 3 do 5 dni roboczych od momentu zatwierdzenia przez nas zwróconych produktów do momentu, gdy kwota pojawi się na Twoim koncie bankowym.
6.5 Zwroty w okresie Świąt Bożego Narodzenia
Oferujemy przedłużone prawo do odstąpienia od umowy, gdy dokonujesz zakupów online w Hairlust między 20 listopada a 24 grudnia. Wszystkie zamówienia złożone w tym okresie mogą zostać zwrócone do 31 stycznia włącznie.
7. Prawo do złożenia skargi
7.1 Warunki
Postanowienia Danish Sale of Goods Act dotyczące prawa do składania reklamacji i zgłaszania wad mają zastosowanie do produktów zakupionych na stronie www.hairlust.com.
Zgodnie z Danish Sale of Goods Act przysługuje Ci 2-letnie prawo do reklamacji od momentu otrzymania produktu.
Pamiętaj, by złożyć skargę w "rozsądnym czasie" po odkryciu wady produktu. Jeśli złożysz skargę w ciągu dwóch miesięcy od odkrycia wady lub niedociągnięcia, skarga zawsze będzie uznana za złożoną w terminie.
Jeśli twoja reklamacja jest uzasadniona, produkt może zostać naprawiony lub wymieniony, albo możesz otrzymać zniżkę lub zwrot ceny zakupu, w zależności od konkretnej sytuacji.
Prosimy pamiętać, że nie udzielamy "gwarancji satysfakcji". Nie podlega prawu do reklamacji towar, którego zapach lub smak nie odpowiadają klientowi, towar wywołał u niego reakcję alergiczną na składniki aktywne, które są wyraźnie zaznaczone na produkcie lub na jego stronie, a także w sytuacjach, kiedy produktowi nie można nic zarzucić.
7.2 Jak mogę złożyć reklamacje?
Jeśli chcesz zgłosić reklamację produktu, musisz skontaktować się z nami pod adresem info@hairlust.pl Prześlij nam swój numer zamówienia, zdjęcie produktu oraz opis wady. Na tej podstawie zdecydujemy, czy produkt powinien zostać zwrócony.
Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie i będziemy chcieli, abyś zwrócił produkt, zwrócimy Ci zasadnie poniesione koszty związane ze zwrotem produktu.
Jeśli będziemy musieli sprawdzić produkt w celu przeprowadzenia dalszej oceny Twojej reklamacji, produkt musi zostać do nas zwrócony. W takim przypadku będziesz musiał wstępnie pokryć koszty związane z tym zwrotem. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, koszty związane ze zwrotem wadliwego produktu (produktów) zostaną Ci zwrócone (w granicach rozsądku). W takim przypadku musisz być w stanie przedstawić rachunek za koszty związane ze zwrotem produktu(ów), dlatego ważne jest, abyś go zachował.
Jeśli Twoja reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy Ci produkt, a Ty nie otrzymasz zwrotu kosztów dostawy związanych z Twoją reklamacją.
Produkt musi być starannie zapakowany i odesłany na poniższy adres:
Hairlust ApS
Overgaden Neden Vandet 9A, 4.
1414 Copenhagen, Denmark
8. Prawo do złożenia skargi dotyczącej praw konsumenta
Jeśli chcesz złożyć skargę na swój zakup, zachęcamy Cię do nawiązania kontaktu z info@hairlust.pl, abyśmy mogli spróbować znaleźć rozwiązanie.
Możesz również złożyć skargę do Complaint Resolution Centre, Boards House:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
Jako konsument mieszkający w Polsce lub w innym kraju UE, możesz skorzystać z portalu skarg Komisji Europejskiej: http://ec.europa.eu/odr, by złożyć skargę. Składając skargę za pośrednictwem portalu do zgłaszania skarg, prosimy o podanie naszego adresu e-mail: info@hairlust.pl
9. Przetwarzanie twoich danych osobowych
Kiedy korzystasz z naszej strony internetowej www.hairlust.pl i kupujesz produkty za pośrednictwem naszego sklepu internetowego, zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe. W związku z tym przygotowaliśmy politykę prywatności, która opisuje, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe, w tym do jakich celów dane osobowe są przetwarzane, jak długo dane osobowe są przechowywane i jakie masz prawa.
Polityka prywatności jest dostępna tutaj na naszej stronie internetowej.
10. Zmiany w Regulaminie
Niniejszy Regulamin został ostatnio zaktualizowany 1 lipiec 2024 roku. Zastrzegamy sobie prawo do regularnej aktualizacji Regulaminu. Wszelkie zmiany, które nie są korzystne dla konsumenta, zostaną opublikowane z zachowaniem okresu powiadomienia przewidzianego w przepisach prawa.